ثبت بیشترین بارش در دیلم؛ اواخر امشب ابر‌ها کم می‌شوند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی تا ساعت ۹:۳۰ امروز، دیلم با ۹۶/۱ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است.

ثبت بیشترین بارش در دیلم؛ اواخر امشب ابر‌ها کم می‌شوند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی افزود: در همین مدت پس از دیلم، گناوه با ۸۱/۸، بوشهر حدود ۶۵، خارگ ۶۱/۶ برازجان ۴۶/۵ میلیمتر بیشترین باران را سهم خود کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی امروز فعال خواهد بود و از اواخر امشب کم کم از میزان ناپایداری‌های جوی و مقدار ابر‌ها در آسمان استان کاسته خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: انتظار داریم از فردا همزمان با خروج سامانه از استان و نفوذ تدریجی توده هوای سرد دمای هوا به طور محسوسی کاهش یابد.

مساعدی تصریح کرد: همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه به سبب وزش باد شمال غربی، خلیج فارس در برخی ساعات به ویژه در سواحل مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی یادآور شد: در روز‌های آینده هنگام صبح در برخی نقاط استان مه و کاهش دید دور از انتظار نیست.

در همین حال رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر از آبگرفتگی مسیر ساحلی گناوه به بوشهر در محدوده شهرستان گناوه خبر داد و از رانندگان خواست با توجه به احتمال بالا آمدن آب در مسیر ساحلی روستای شیف از تردد های غیر ضروری خودداری کنند.

ابوذر کشاورز بیان کرد: محورهای روستایی مال شهاب-خواجه گیر، بویرات-شیخ زنگی، چاه تلخ، بنه خاطر-بیدو در شهرستان دیلم و شیف - گناوه حد فاصل جزیره شمالی تا جزیره جنوبی در شهرستان گناوه، به علت آبگرفتگی بسته است.

انتهای پیام/ک

سامانه بارشی امشب خارج و توده هوای سرد وارد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.