نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی درگذشت

سیّد ابوالقاسم علوی فرادنبه نماینده مردم شهرستان‌های بروجن و لردگان در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی درگذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیّد ابوالقاسم علوی فرادنبه نماینده مردم شهرستان‌های بروجن و لردگان در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی، در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پی درگذشت آن مرحوم، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت مرحوم دکتر سیّد ابوالقاسم علوی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی از حوزه بروجن و لردگان، موجب تأثر و تألم گردید.
مرحوم سیّد ابوالقاسم علوی در عرصه خدمتگزاری به مردم، به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های بروجن و لردگان در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی خدمات ارزنده‌ای انجام داد، بدون شک خدمات ایشان در خاطر مردم باقی خواهد ماند.
اینجانب، درگذشت ناگهانی آن مرحوم را به مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری، خصوصاً مردم شریف شهرستان‌های بروجن و لردگان و خانواده گرانقدر آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

همچنین مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی به شرح زیر، درگذشت نماینده مردم شهرستان‌های بروجن و لردگان در دوره چهارم مجلس را تسلیت گفت:

نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی درگذشت«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت برادر عزیزمان جناب آقای دکتر سیّد ابوالقاسم علوی فرادنبه نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی، موجب تألم و تأثر بسیار گردید.
مرحوم دکتر علوی از چهره‌های شاخص و اساتید برجسته استانمان بود که یاد و خاطرات خدمات بسیار ایشان در اذهان مردمان شریف استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان‌های بروجن و لردگان هیچ‎گاه فراموش نخواهد شد.
مجمع نمایندگان استان، فقدان این برادر عزیز و خدوم را به خانواده محترم ایشان و کلیه صاحبان مصاب تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان غفران و آمرزش واسعه الهی را برای آن مرحوم، و صبر و اجر جزیل را برای بازماندگان مسألت می‌نماید.»

گفتنی است: سیّد ابوالقاسم علوی فرادنبه در سال ۱۳۱۵ هجری شمسی در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری متولد شد.

وی توانست مدارج علمی خود را در شرایط محرومیت منطقه طی کند و به تخصص جراحی مغز و اعصاب دست یابد. مرحوم علوی دوره فوق تخصصی این رشته را در کشور آمریکا طی کرد و در دهه ۶۰، رئیس بیمارستان بروجن شد.

وی در سال ۱۳۷۱ و در سن ۵۶ سالگی، به درخواست جمعی از بزرگان و متعمدان منطقه در انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا در حوزه لردگان و بروجن شرکت کرد و با کسب ۵۱ هزار و ۵۶۹ رأی معادل ۴۵ درصد آرا، و به عنوان مسن‌ترین نماینده شهرستان بروجن، راهی مجلس گردید.

این پزشک شاخص در روز شنبه سوم آذرماه ۱۳۹۷ و در سن ۸۲ سالگی، دعوت حق را لبیک گفت و پیکرش در قطعه نام‌آوران باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ش

درگذشت نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.