بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از محلات کم برخوردار بندرعباس

معاون پارلمانی سازمان تبلیغات کشور گفت: استان هرمزگان سرشاراز زیرساخت‌های مهیا برای توسعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آزادی خواه معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: استان هرمزگان سرشاراز زیرساخت‌های مهیا برای توسعه است.

وی در بازدید از مراکز فرهنگی بندرعباس افزود: کمیسیون فرهنگی در برنامه‌های خود سرکشی به استان‌های کشور با هدف کمک به توسعه فرهنگی و برطرف کردن موانع آن را کشور را در دستور کار دارد.
معاون پارلمانی سازمان تبلیغات کشوربااشاره به بادید از ده مرکز فرهنگی در استان گفت: هرمزگان به دلیل تنوع فرهنگی ظرفیت‌های بالقوه مناسب برای جذب توریست دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

احمدمرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از محلات آسیب پذیر بندرعباس گفت:: هدف ازاین بازدید‌ها منعکس کردن آسیب‌ها برای پیگیری مشکلات و تقویت فرصت‌ها است.
وی افزود:امیدواریم تا این بازدید‌ها سبب افزایش سهم استان از بودجه فرهنگی شود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرمزگاتن دارای ظرفیت‌های زیادی برای توسعه و پیشرفت است که این امر نیازمند تخصیص اعتبار و توجه بیشتر مسوولان است.
سفر دو روزه هیأتی از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از امروز به نمایندگی سه نفر از اعضا و در راستای سلسله برنامه‌های نظارتی کمیسیون فرهنگی به منظور سرکشی نهاد‌های فرهنگی استان هرمزگان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ر


سفر دو روزه هیأتی از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.