نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس:

حضور با صلابت ایران موجب وحشت آمریکایی‌ها شده است

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حضور با صلابت ایران در مهم‌ترین تحولات منطقه موجب وحشت آمریکایی‌ها و ایادی آن شده است.

حضورمقتدرانه ایران در منطقه سبب وحشت رژیم صهیونیستی شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام علی شیرازی شب گذشته در مراسم نخستین یادواره شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت:حضور با صلابت ایران در مهم‌ترین تحولات منطقه موجب وحشت آمریکایی‌ها و ایادی آن شده است. 

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در برابر همه توطئه‌های غرب ایستاده است افزود: فرهنگ مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا و رژیم‌های مستبد توسط نهضت انقلاب اسلامی در منطقه رشد کرد و زمینه آگاهی و بصیرت ملت‌ها را فراهم کرد.

شیرازی به ایستادگی ملت ایران در برابر هیمنه پوشالی آمریکا و تحریم‌های استکبار جهانی اشاره کرد و ابراز داشت: مردم ولایتمدار و مقاوم ایران اسلامی درس ایستادگی در مقابل ظلم و جور را از شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آموخته‌اند و از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

وی ریزش‌ها و رویش‌ها و سیر تحولاتی که در برخی از شخصیت‌های سیاسی کشور ایجاد شد را متذکر شد و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال آرمان جمهوری اسلامی ایران در مقابل جبهه کفر به پیروزی می‌رسد و در این میان دشمنان این نظام و این ملت روسیاه خواهند شد.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه شهدای مدافع حرم را از رویش‌های مبارک نظام جمهوری اسلامی و مکتب امام راحل دانست و بیان داشت: ملت شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی به تأسی از خون پاک شهدای خود نظیر شهید نظری با تمام توان و قدرت خود از آرمان انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ف

حضور با صلابت ایران در مهم‌ترین تحولات منطقه موجب وحشت آمریکایی‌ها  شده است

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.