فرمانده سپاه فجر استان فارس:

بسیجی، مولود امام و انقلاب است

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه بسیجی مولود امام و انقلاب است، گفت: بسیجی در همه عرصه‌ها نقش آفرینی و به مدیریت کشور کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بسیجی مولود امام و انقلاب است، اظهار کرد: بسیجی نه تنها در عرصه رفاهی بلکه باید در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کرده و این ظرفیت خوب در استان به مدیریت کشور کمک کرده است.

غیاثی افزود: در استان فارس یک هزار و ۴۶۰ نفر بسیجی سازماندهی شده و ۲۲ قشر متخصص در استان وجود دارد.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز نیز در دیدار فرماندهان و افسران سپاه با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک هفته وحدت بیان کرد: از ویژگی یک بسیجی چابکی است و بسیجی باید چابک بودن خود را نگه دارد و حرکتش مشخص باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز تصریح کرد: امروز بسیج به برکت نفس امام، شهدا و مقام معظم رهبری چابک بوده و جهت خود یعنی فی سبیل الله را پیموده است.

همچنین سردار کوشکی معاون هماهنگی سپاه فجر اضافه کرد: همایش نخبگان و فعالان فرهنگی، همایش نخبگان قرانی و گلباران قبور مطهر شهداء، حضور بسیجیان و تشکیل حلقه‌های صالحین در محل‌های اقامه نماز جمعه، روز استکبار ستیزی با حضور بسیجیان در همایش‌های گوناگون، بویژه در مقابله با ظلمی که با مردم یمن دارند، نهضت روشن فکری، اعزام هادیان سیاسی و مربیان به پایگاه‌های مقاومت بسیج با اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جشن حماسه بسیجیان در تمام نقاط استان و ویژه برنامه هفته وحدت در لارستان با حضور فرمانده سپاه فجر برای اهالی مناطق اهل سنت لارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدار فرماندهان سپاه با نماینده ولی فقیه در فارس

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار