تساوی تیم فوتبال شهرداری همدان با ایران جوان بوشهر

مربی تیم کشتی ایران: حق تیم ملی را در رومانی تضییع کردند

تساوی تیم فوتبال شهرداری همدان با ایران جوان بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران با کسب یک مدال طلا و ۴ برنز پس از روسیه و گرجستان به عنوان سومی رقابت‌های جهانی رومانی رسید که این تیم نسبت به سال قبل پنج پله صعود داشت.

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بخارست رومانی، تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران با یک مدال طلای کامران قاسمپور در وزن ۸۶ کیلوگرم و ۴ برنز نوید زنگنه در ۷۴، حسین شهبازی در ۹۲، علی شعبانی در ۹۷ و امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم و ۲ عنوان پنجمی ایمان صادقی در ۶۱ و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم جمعا با ۱۰۵ امتیاز پس از روسیه ۱۸۱ امتیازی و گرجستان ۱۰۸ امتیازی بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد. ایران در سال قبل هشتم شده بود.

مسعود مصطفی‌جوکار و علیرضا رضایی‌منش دو مربی ملایری، در کادرفنی این تیم حضور داشتند.

مصطفی‌جوکار درباره این مسابقات گفت: قبل از هرچیز باید خدارا شاکر باشیم که چنین نتیجه‌ای رقم خورد و دل مردم عزیزمان را شاد کردیم. بچه ها ظرف یکی دو ماه اخیر تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتند و از تک تک آنها ممنونم که از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نکردند.

مربی ملایری تیم ملی ادامه داد: حق این تیم کسب عنوان قهرمانی بود. باید حداقل پنج یا 6 فینالیست داشتیم، اما همه می دانند و دیدند که چگونه در برخی کشتی‌ها حقمان را تضییع کردند. اگر ایمان صادقی کشتی خود را واگذار نمی کرد نایب قهرمان شده بودیم، اما خداراشکر با این حق خوری ها یک طلا و چهار برنز برای کشورمان به ارمغان آوردیم.

نایب قهرمان المپیک 2004 تصریح کرد: جا دارد از زحمات رسول خادم، حمید بنی تمیم، رضا لایق و سایر اعضای فدراسیون که با وجود مشکلات زیاد این تیم را حمایت کردند، نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/ا

مربیان ایران معتقدند حق ایران خورده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.