دولت افغانستان خواستار تحریم پاکستان از سوی آمریکا شد

ریاست اجرائی دولت افغانستان خواستار تحریم پاکستان از سوی ایالات متحده آمریکا شد.

دولت افغانستان خواستار تحریم پاکستان از سوی آمریکا شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست اجرائی دولت افغانستان خواستار تحریم پاکستان از سوی ایالات متحده آمریکا شد.

ریاست اجرائی دولت افغانستان مدعی شد که با وجود قطع کمک های آمریکا، پاکستان هنوز از تروریسم حمایت می کند و واشنگتن باید اسلام آباد را تحریم نماید.

فریدون خوزون، معاون سخنگوی عبدالله عبدالله، امروز دوشنبه گفت که افغانستان از قطع کمک های آمریکا به پاکستان استقبال می کند و آمریکا باید تحریم های بیشتری علیه پاکستان وضع نماید.

وی گفت: «ما از قطع کمک‌های آمریکا به پاکستان استقبال می‌کنیم، یک بخش که قطع کمک‌ها است بخش دیگر وضع تحریم‌ها علیه پاکستان است تا لانه‌های تروریسم را در خاک خود از بین ببرد، باید فشار‌های لازم اقتصادی، سیاسی و نظامی بیاید تا پاکستان را وادار کند که در بحث صلح و جنگ افغانستان همکاری کند.»

گفتنی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیرا در مصاحبه ای از تصمیم خود در رابطه با توقف صدها میلیون دالر کمک به پاکستان دفاع کرده و گفته است که پاکستان برای آمریکا کاری نمی‌کند و حکومت آن کشور به رهبر القاعده کمک کرده بود تا در یک شهر نظامی پاکستان مخفی باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار