دیدار کارکنان سپاه و بسیجیان بانماینده ولی فقیه در استان قزوین

کارکنان سپاه و بسیجیان استان قزوین به مناسبت آغاز هفته بسیج با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با کارکنان سپاه و بسیجیان با بیان اینکه صداقت شاخصه ممتاز هر بسیجی است، گفت: بسیجی با قرآن مانوس است و کسی که ویژگی‌های قرآنی در اخلاق، رفتار، علم و دانش او دیده شود و از ائمه (ع) بیشتر اثر پذیرفته باشد بسیجی‌تر است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: کلمه طیبه بسیج تبدیل و تغییر ندارد، زیرا اهداف آن هماهنگ با اهداف قرآن و آرمان‌های پیامبر (ص) و ائمه (ع) است.

وی اضافه کرد: روح بسیجی براساس فطرت انسانی و خدایی شکل گرفته است زمانی که این ریشه‌ها در بسیج ثابت ماند یک بسیجی دیروز و امروز و فردایش تغییری نخواهد کرد.

امام جمعه قزوین گفت: بسیجی همواره در مقابل استکبار جهانی ایستاده و همیشه همراه ولایت است، کربلا نماد بسیجی بودن و دانشگاه تربیت روح بسیجی است.
وی بیان کرد: امروز صهیونیست‌ها تمام شده اند و ما از اسرائیل عبور کرده ایم و این به واسطه روحیه بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا افزود: این کنگره کارگاهی بود که همه عزیزان، بسیجیان و مسئولان در کنار هم یک امر جهادی و عرفانی را برگزار کردند و آیه "وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا" در این کنگره عملیاتی شد و ما در روز قیامت می‌توانیم سربلند باشیم.

انتهای پیام/

صداقت شاخصه ممتاز هر بسیجی است

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.