روز اصفهان به عنوان نماد شهر باید مورد توجه قرار گیرد

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر اصفهان گفت:روز اصفهان به عنوان نماد شهر باید مورد توجه قرار گیرد، طالع شهر اصفهان برج قوس است که بر سردر بازار قیصریه این شهر نقش بسته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا سالاریان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر اصفهان  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در شهر پاریس، رییس گروه دوستی پارلمان فرانسه علاقه‌مند به کار با ایران شد و تدارک هفته اصفهان را در شهر پاریس دید و این هفته توسط ایرانیان مقیم فرانسه به خوبی گرامی داشته شد به طوری که هنرمندان، اصحاب هنر و اساتید دانشگاه در آن شرکت کردند.

وی با اشاره به سفر شهردار اصفهان به کراکف لهستان اظهار کرد: شهردار اصفهان در این سفر در جمع ۱۲۰ شهردار شرکت و به ایراد سخنرانی در راستای معرفی شهر اصفهان پرداخت، جلسه‌ای که از اهمیت بسیار زیادی برخودار بود، این‌گونه سفرها بسیار لازم و ضروری است و نمی‌توان از آن به عنوان هزینه یاد کرد چرا که در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری است.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر اصفهان ادامه داد: انجام سفرهای این چنین از آن لحاظ اهمیت دارد که درباره اصفهان، نصف جهان آن گونه که ما فکر می‌کنیم آن ها فکر نمی‌کنند مگر اینکه به اصفهان سفر کرده باشند؛ تصور خارجی‌ها از ایران به دلیل تبلیغات منفی طی دهه‌های گذشته متفاوت است.

سالاریان با بیان اینکه برای هر سفر باید پوشش خبری خوب انجام شود و نکات مثبت آن برای مردم بازگویی شود، تأکید کرد: اگر شهردار اصفهان سفری به شهرهای سایر کشورها انجام دهد نمی‌توان گفت چرا هزینه سفر خرج فلان فعالیت نشده است چرا که هرشرکتی در دنیا ۲۰ درصد بودجه خود را برای انجام تبلیغات اختصاص می‌دهد در حالی که ما به این مسئله مهم توجه چندانی نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه برای معرفی و توسعه شهر اصفهان باید کمک کنند، گفت: باید تمام دستگاه ها و اصحاب قلم با عملکرد شهرداری همراه شوند و در این راستا باید از تجربه سایر کشورها استفاده کرد.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر اصفهان گفت: به شهردار اصفهان پیشنهاد دادیم که روز اصفهان را هرچند دیر شده اما بین المللی کند، روز اصفهان به عنوان نماد شهر باید مورد توجه قرار گیرد، طالع شهر اصفهان برج قوس است که بر سردر بازار قیصریه این شهر نقش بسته است.

سالاریان خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت اصفهان سفرا و شهرداران از ۱۳ کشور به ایران سفر می کنند که این جای بسی خرسندی است.

 

انتهای پیام/م

 

اصحاب رسانه برای معرفی و توسعه شهر اصفهان باید کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار