فوتبالیست برازجانی با تیم ملی بانوان به ازبکستان می‌رود

فاطمه امینه برازجانی همراه با تیم ملی بانوان برای شرکت در مسابقات فوتبال بانوان کافا به ازبکستان اعزام می‌شود.

فوتبالیست برازجانی با تیم ملی بانوان به ازبکستان می‌رودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم ملی فوتبال بانوان ایران با ترکیبی از تیم بزرگسالان و زیر ۱۹ سال در مسابقات فوتبال بانوان کافا به میزبانی ازبکستان شرکت خواهد کرد.

اسامی ۲۳ بازیکن دعوت شده به تیم ملی شامل فاطمه امینه برازجانی از استان بوشهر، سمانه چهکندی و هلیا پیلتن از خراسان رضوی، فاطمه شبان، مرضیه فیضی، هاجر دباغی، زهرا سربالی، زهرا غریب زاده از اصفهان، هانیه خداپرستی، فاطمه امیری و فاطمه قاسمی از فارس، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، فاطمه سهرابی از کرمان، زهرا خدابخشی و ملیکا متولی از مازندران، مونا حمودی و سارا ظهرابی نیا از خوزستان، فاطمه مخدومی از کردستان، مارال ترکمان از البرز، ثنا صادقی از کرمانشاه، زهرا قنبری از تهران، زهرا خواجوی از همدان و مریم نامی از ایلام است که اکنون در اردوی تهران به سر می‌برند.

رقابت‌های فوتبال بانوان کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناطق مختلف مرکز آسیا- غرب آسیا- جنوب و جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود.

بر همین اساس این رقابت‌ها در منطقه مرکز آسیا، با حضور تیم‌های افغانستان، ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان از ۲۳ نوامبر تا اول دسامبر ۲۰۱۸ (۲ تا ۱۰ آذر) در ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

حضور فوتبالیست برازجانی در اردوی تیم ملی بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.