جابجایی آپارتمان پنج طبقه روی رودخانه! +فیلم

ویدئویی از یک آپارتمان پنج طبقه که به آرامی بر روی رودخانه ای در چین در حال جابجایی است تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی شده است.

جابجایی آپارتمان پنج طبقه بر روی رودخانه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک آپارتمان پنج طبقه به آرامی بر روی رودخانه ای در چین در حال جابجایی است تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی این کشور  شده است. این ویدئو جابجایی یک آپارتمان پنج طبقه را بر روی رودخانه "یانگتزه" به تصویر می کشد.

در این ویدئو مشاهده می شود این ساختمان بزرگ که دارای سقف قرمز رنگ و بالکن های متعدد باز مانند یک آپارتمان است در حالی که دو کشتی در عقب آن دیده می شود به آرامی روی سطح آب در حال جابجایی است.

اما پس از انتشار گسترده این ویدئو مشخص شد که این ساختمان پنج طبقه در واقع یک رستوران بزرگ شناور روی آب بوده است که روز شنبه با کمک دو کشتی کوچک به محل جدیدی در منطقه چونگ کینگ منتقل می شد. بنا به گزارش رسانه های محلی چین ظاهرا این رستوران بدلیل آلوده کردن زیاد رودخانه از منطقه جیانگ جین به منطقه ای دیگر منتقل شد. بنا به گفته مسئولان محلی چونگ کینگ به تازگی ادامه فعالیت رستوران های شناور روی آب بدلیل آلوده کردن رودخانه در منطقه جاینگ جین ممنوع شده بود.

اما این ویدئو پس از انتشار در شبکه های اجتماعی در چین موجب حیرت کاربران شد و بسیاری از کاربران با درج کامنت هایی به آن واکنش نشان دادند. کامنت " این ویدئو فراتر از تخیلات من بود. " با استقبال کاربران مواجه شد و لایک زیادی نیز دریافت کرد. همچنین کاربر دیگری در کامنت دیگری نوشت : " این یک جابجایی باورنکردنی و شگفت انگیز بود." کاربر دیگر در یک کامنت نوشت : " شیئی غیرقابل جابجایی اکنون شناور بر روی آب رودخانه! واقعا شگفت انگیز است."

انتهای پیام/

ویدئوی جالبی از جابجایی آپارتمان که تعجب کاربران را برانگیخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار