۳.۲ میلیارد ریال به تاسیسات برق دیلم خسارت وارد شد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: طوفان و گرد باد اخیر به تاسیسات برق شهرستان دیلم ۳.۲ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

۳.۲ میلیارد ریال به تاسیسات برق دیلم خسارت وارد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر تمیمی افزود: باتوجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر ورود یک سامانه قوی بارشی به جو استان تمهیدات لازم به شکل میدانی و عملیاتی در شرکت توزیع برق استان انجام شد.

وی یادآورشد: همان طور که انتظار می‌رفت میزان بارش در این استان و به خصوص در شهرستان‌های دیلم گناوه و بوشهر قابل توجه بود.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر: براثر طوفان‌های اخیر ۲.۵ کیلومتر پایه شبکه‌های فشار متوسط برق در شهرستان دیلم تخریب شده است.

تمیمی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم پایه‌های جدید در کمترین زمان نصب و با انجام مانور‌های لازم مشترکین برق دار شدند.

وی عنوان کرد: طوفان در برخی دیگر از نقاط شهری و روستایی استان بوشهر خساراتی را به تاسیسات برق وارد کرده که در حال بررسی میزان ریالی این خسارات هستیم هر چند که همه این نقاط در کمترین زمان ممکن پس از آسیب رفع نقص شدند.

انتهای پیام/م

طوفان ۳.۲ میلیارد ریال به تاسیسات برق دیلم خسارت زد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.