شدت گرسنگی در میان اطفال یمنی بی‌داد می‌کند +فیلم

جنایت عربستانی‌ها علیه مردم یمن روز به روز شدت می‌گیرد و در حال حاضر، قحطی کودکان یمن را تهدید می‌کند.

شدت گرسنگی در میان اطفال یمنی بی‌داد می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به چهار سال است که یمنی‌ها در نبردی نابرابر در مقابل ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی می‌جنگند. در چند روز اخیر و پس از درگذشت کودک ده ساله یمنی به نام "امل حسین" که بازتاب های گسترده ای را در فضای مجازی داشت، کاربران فضای مجازی این بار تصاویری از کودکان یمنی را به اشتراک گذاشتند و از مظلومیت آنان نوشتند.


بیشتر بخوانید: جان #یمن در خطر است! +تصاویر


به تازگی فیلمی از کودک یمنی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده و در توضیحات آن آمده است: این کودک ۸ و نیم کیلوگرم وزن دارد! همان طور که در این فیلم مشهود است پوست تن او به استخوان‌هایش چسبیده است. در چند وقت اخیر شدت گرسنگی در میان اطفال یمنی بی‌داد می‌کند. در ادامه این فیلم دکتر یمنی توضیح می‌دهد که هیچ کمکی به مردم نمی‌رسد،اینها اصلا در خانه چیزی نمی‌خورند!

این فیلم با هشتگ #stopwaronyemen در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. این هشتگ چند روزی است در فضای مجازی فعال است. کاربران در تلاش هستند تا در روزگاری که خطر قحطی مردم یمن را در کنار خطر جنگ تهدید می‌کند در دنیای مجازی  صدای مردم مظلوم یمن را به گوش جهانیان برسانند.

در ادامه می‌توانید این فیلم را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

از داغ یمن باید مُرد +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
لعنت خدا بر آل سعود ظالم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
خدایا به ما رحم کن
خدایا تو خودت شاهدی که به ما اجازه کمک به این مظلومین بی پناه را نمیدند
خدایا ما از این دنیای پر از نخوت بیزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
تمام این کودکان را با هواپیما به بیمارستان‌ها و آسایشگاههای ایران اعزام کنند تا ما از محبت خودمون این مظلومین بی پناه را سیراب کنیم
آخرین اخبار