رئیس حوزه علمیه ائمه اطهار(ع) عنوان کرد؛

جدیت و تخصص از ویژگی های مهم حجت الاسلام عباسی است

حجت‌الاسلام الدقاق گفت:حجت الاسلام عباسی ویژگی‌های همچون جدیت و تخصص دارد و او پیش از این جزو معاونین آموزشی و پژوهشی این مرکز بود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق رئیس حوزه علمیه ائمه اطهار(ع) پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های آیت‌الله اعرافی گفت: او یک رئیس متفکر و قادر به تدوین اندیشه بود، تالیفات آیت الله اعرافی در خصوص مواردی همچون فقه تربیت نشان دهنده این بعد است.

رئیس حوزه علمیه ائمه اطهار(ع) که به نمایندگی از طلاب جامعه المصطفی در این مراسم سخن می گفت افزود: آیت‌الله اعرافی شخصیتی جامع دارد و در زمینه‌های مختلف همچون فقه در سطح خارج تدریس کرده است و بارها از او درخواست کردم که دروس خود را تدوین کند.

وی ادامه داد: آیت‌الله اعرافی ذهنی ابتکاری داشت که قادر به ابداع او بود، آیت‌الله اعرافی تنها به اجرای برنامه‌های از پیش نگاشته شده خلاصه نمی‌کرد و شخصیتی داشت که می‌توانست یک مجموعه را رهبری کند.

الدقاق با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: رئیس جدید جامعه المصطفی ویژگی‌های همچون جدیت و تخصص دارد و او پیش از این جزو معاونین آموزشی و پژوهشی این مرکز بود.

انتهای پیام/ح

جدیت و تخصص ویژگی بارز رئیس جدید المصطفی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار