مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس:

گرفتاری بیش از ۳۰ خانوار عشایری در بارندگی‌های اخیر/سپیدان رکورددار بارش های اخیر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ۳۲ خانوار عشایری در بارندگی‌های اخیر سپیدان دچار آبگرفتگی شدند.

آزادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر خسارتی نداشته است، اظهار کرد: بر اساس آمار بدست آمده در شهرستان سپیدان ۳۲ خانوار عشایری دچار آبگرفتگی شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفت این عشایر جابجا و تمام امکانات از جمله مواد غذایی، پتو و خوراک دام در اختیار این عشایر قرار داده شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی اخیر در شهرستان‌های سپیدان با ۸۲ و ۶ دهم میلی متر، نورآباد ممسنی با ۶۳ و ۷ دهم میلی متر و درودزن ۵۴ و ۸ دهم بوده است.

آزادی بیان کرد: خنج، زرین دشت، فورگ داراب، لار و لامرد ۵ شهرستان از استان هستند که بارشی نداشته اند.

وی افزود: در دیگر شهرستان‌ها از ۷ دهم میلی متر تا ۸۲ و ۶ دهم باران باریده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: در شهرک گلستان شیراز ۵۹ و ۶ دهم میلی متر و شیراز ۲۴ و ۴ دهم میلی متر باران باردیده است.

همچنین سرهنگ دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: جاده‌های فارس باز است و ترافیک به صورت عادی و روان در جریان است.

وی تصریح کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه شمال فارس تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و از هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

آبگرفتگی عشایر در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار