استاندار کرمانشاه ؛

عدم همکاری بانک‌ها در شرایط تحریم آن ها را به دشمن تبیل می کند

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عدم همکاری برخی بانک‌ها در رفع مشکلات واحد‌های صنعتی گفت: اگر بانک‌ها در شرایط تحریم همکاری نکنند، چه فرقی با دشمن دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مصوبات خوب این کارگروه گفت : این مصوبات زمانی ارزشمند است که اجرایی شود و اگر قرار باشد تنها در حد یک مصوبه باقی بمانند به دردی نمی‌خورند.

بازوند افزود: باید در جلسات آینده مصوبات آسیب شناسی شود که چه تعداد از آن‌ها اجرایی شده و گیر کار مصوباتی که اجرا نشده مشخص شود که مشکل کار از بانک هاست یا دستگاه‌های اجرایی و برای رفع مشکلات اقدامی صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بر حمایت از بخش خصوصی در شرایط تحریم کشور تاکید کرد و افزود: در این شرایط باید با تمام توان از بخش خصوصی حمایت شود، اما اگر قرار باشد بخش خصوصی به جلسات ستاد تسهیل دعوت شود و مشکل آن‌ها حل نشود عایدی این جلسات چیزی جز ناامیدی برای بخش خصوصی نخواهد بود.

بازوند با انتقاد از عملکرد برخی بانک ها، خطاب به نمایندگان برخی بانک‌های حاضر در جلسه، گفت: اگر قرار باشد مانع فعالیت بخش خصوصی شوید و در سر راه آن‌ها مشکل ایجاد کنید چه فرقی با دشمنی که ما را تحریم می‌کند، دارید.

وی تصریح کرد: دشمن ما را تحریم میکند که کارگر ما از کار بیکار شود و چرخ کارخانه‌ها از کار بیفتد و اگر قرار باشد برخی بانک‌ها این رویه را در این شرایط تحریم در پیش بگیرند، چه فرقی با دشمن دارند.

 

 

انتهای پیام/د

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.