برگزاری دوره آموزشی ضابطین دادگستری محیط زیست استان کرمانشاه

دوره بازآموزی و آموزشی ضابطین دادگستری محیط زیست استان کرمانشاه با هدف ارتقاء دانش حقوقی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دوره بازآموزی و آموزشی ضابطین دادگستری محیط زیست استان با هدف ارتقاء دانش حقوقی، کسب مهارت‌های لازم و توانمندسازی پرسنل یگان حفاظت و کارشناسان این اداره کل به منظور حفظ و حراست هر چه بهتر و بیشتر از مناطق تحت مدیریت و انجام وظیفه در چهار چوب قوانین و مقررات حفاظت محیط زیست کشور، برگزار شد.

این دوره بازآموزی و آموزشی با هماهنگی و همکاری دادگستری استان کرمانشاه و با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از کارشناسان و محیط بانان در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

برهان خاطری از دادگسنری به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت و بر توانمند سازی کارکنان محیط زیست استان در همه زمینه‌ها تاکید کرد و این امر مهم را از اولویت‌های کاری این اداره کل خواند.

وی از محیط بانان و کارشناسان به عنوان ضابطین خاص دادگستری یاد کرد و اظهار داشت : بازآموزی و آموزش قوانین و مقررات زیست محیطی برای پرسنل این اداره کل، امری لازم و ضروری است.

خاطری در پایان این دوره افزود : ضابطین دادگستری در واقع مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیم مقامات قضایی در کشف جرم و حفظ آثار جرم، جلوگیری از فرار و پنهان شدن متهمان و همچنین اجرای تصمیمات قضائی بر حسب قانون اقدام می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشست بازآموزی و آموزش قوانین و مقررات زیست محیطی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.