دانشجویان معترض دروازه های دانشگاه های کابل و پلی تخنیک را بستند

شماری از دانشجویان مناطق مرکزی و هزاره‌جات در کابل، از ساعت ۶ صبح امروز (دوشنبه ۲۱ عقرب/ آبان)، در پیوند به ناامنی‌های اخیر ولایات غزنی و ارزگان، دروزاه‌های دانشگاه‌های کابل و پلی‌تخنیک را بستند.

دانشجویان معترض دروازه های دانشگاه های کابل و پلی تخنیک را بستندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از دانشجویان مناطق مرکزی و هزاره‌جات در کابل، از ساعت ۶ صبح امروز (دوشنبه ۲۱ عقرب/ آبان)، در پیوند به ناامنی‌های اخیر ولایات غزنی و ارزگان، دروزاه‌های دانشگاه‌های کابل و پلی‌تخنیک را بستند.

وزارت تحصیلات عالی افغانستان با اعلام این خبر گفته که قرار است معترضین در حضور رسانه‌ها قطعنامه ای را قرائت کنند و تا ساعتی دیگر، دروازه‌های دانشگاه کابل باز و درس‌ها به شکل عادی ادامه خواهد داشت.

همزمان با اعتراض در مقابل دانشگاه کابل، دانشجویان دانشگاه پلی تخنیک کابل نیز صبح امروز به رسم اعتراض دروازه این دانشگاه را بستند.

دانشجویان معترض دروازه های دانشگاه های کابل و پلی تخنیک را بستند

شهروندان کابل شب گذشته نیز در مقابل ارگ ریاست جمهوری نیز دست به اعتراض زده‌ و خواستار اقدام فوری دولت برای تامین امنیت مناطق مرکزی و هزاره‌جات شدند.

همچنین شماری از شهروندان ولایت بامیان نیز در اعتراض به آنچه بی توجهی دولت به جنگ در مناطق مرکزی می خوانند دست به تظاهرات زدند.

صدها شهروند بامیان صبح امروز (۲۱عقرب/ آبان) با تجمع در چوک مرکزی این شهر دست به تظاهرات زدند و خواستار توقف جنگ در مناطق هزاره نشین شدند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: تظاهرات ، کابل ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار