پیروی از تفکر بسیج، راه‌گشای همه مشکلات است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: پیروی از تفکر بسیج، راه‎گشای همه مشکلات کشور است.

پیروی از تفکر بسیج راهگشای همه مشکلات استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید امان‎الله حسینی‎صدر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ در نشست هماهنگی و برنامه‎ریزی رسانه‌ای بزرگداشت هفته بسیج در صدا و سیمای استان، با تشکر از تعامل بین دو مجموعه، بر ضرورت تلاش برای تقویت و نهادینه سازی مبانی تفکر بسیجی در ارکان جامعه تأکید کرد.

وی گفت: حسن عملکرد شجره طیبه بسیج از آغاز شکل گیری تا کنون، همواره مورد تأیید، اعتماد و حمایت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (دام ظله) بوده که این موضوع، از افتخارات این مجموعه است.

حسینی‌صدر اظهار داشت: نهادینه شدن مبانی تفکر، اندیشه و فرهنگ بسیج از اولویت‌های امروز است، زیرا هر بخشی که تفکر بسیج حاکم نباشد، تبدیل به نقطه آسیب می‌شود.

وی با اشاره به گذشت چهل سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و شکل گیری و احیای جنبش‌هایی با الگوگیری از این انقلاب عظیم و تفکر بسیج در منطقه و جهان افزود: پیروی از تفکر و روحیه بسیجی، راه‌گشای همه مشکلات است.

حسینی‌صدر در ادامه ارزش گرایی اسلامی و اخلاقی، مدیریت جهادی، ولایتمداری، صدور اصول انقلابی و اعتقادی، الگوسازی از ارزش ها، روحیه شهادت طلبی، حمایت از مظلومان و ستمدیدگان، استکبار ستیزی، تربیت مدافعین انقلاب، و اخلاص در کار‌ها را از مبانی تفکر و اندیشه بسیج برشمرد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی نمونه‌ای از مدیریت جهادی است که می‌تواند کشور را در عرصه‌های مختلف به شکوفایی برساند.

حسینی‌صدر اضافه کرد: اخلاص در کار هم از مهمترین مولفه‌ها و رمز ماندگاری و توفیق در کارهاست و پیروزی رزمندگان و بسیجیان در میدان نابرابر نبرد با دشمن در دفاع مقدس، مرهون اخلاص و معنویت بود.

وی در پایان، اجرا و پوشش مناسب و شایسته برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را ضروری و نیازمند تعامل و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط بیان کرد.

۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

برنامه‌های هفته بسیج امسال در سراسر کشور، از ۲۹ آبان تا ۵ آذر و با شعار «بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

نشست هماهنگی و برنامه‎ریزی رسانه‌ای بزرگداشت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار