تارتار:

برد امروز نتیجه حضور باتجربه‌ها بود

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: به اصطلاح فوتبالی‌ها بازیکنان باتجربه امروز کار را در آوردند، آن‌ها به جوانان کمک کردند و این نتیجه حاصل شد.

برد امروز نتیجه حضور باتجربه‌ها بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار پس از برد پرگل تیمش مقابل پیکان تهران افزود: امروز بی نقص بازی کردیم و به هدفمان در نیمه دوم رسیدیم. بچه‌ها در این بازی فرصتی به پیکانی‌ها ندادند. دست بازیکنان را به گرمی میفشارم که با شرایط سخت مالی، در این بازی نمایش خوبی داشتند.

وی با قدردانی از هواداران تیم پارس جنوبی جم، بیان کرد: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند. از آن‌ها واقعا ممنون هستیم که به ورزشگاه آمدند و امیدوارم بازی‌های بعدی تعدادشان بیشتر شود.

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: کسانی که بازی را تماشا کردند حتما دیدند ما تیم برتر زمین بودیم. پیکان تیم خوبی است، اما روز بد آن‌ها بود و روز خوب ما بود.

تارتار بیان کرد: پیکان تیم قابل احترامی است و مربیان کاربلدی دارد. این تیم در دوسال گذشته تیم خوبی بوده و آقای جلالی استاد من است.

وی خاطرنشان کرد: تیم پیکان از اول فصل ۵ تا گل خورده بود و زمانی که ما در یک بازی به این تیم سه گل می‌زنیم و موقعیت زیادی هم داشتیم یعنی تیم خیلی خوبی هستیم.

سرمربی پارس جنوبی جم یادآور شد: راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم بتوانیم سه بر صفر این تیم را ببریم.

تارتارافزود: موقعیت‌های خوبی داشتیم و داور یک پنالتی درست را گرفت، اما ما یک پنالتی و یک اخراج دیگر هم طلبکار هستیم.

وی همچنین با تشکر از مدیرعامل قبلی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، گفت: شنیده‌ام مدیرعامل جدید فوتبالی است که از وی می‌خواهیم به این تیم بیشتر توجه کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم از این تیم به عنوان تیمی مردمی و دوست داشتنی یاد کرد که حتی طرفداران فوتبال در خارج از ایران هم به نیکی از این تیم یاد می‌کنند، زیرا فوتبال پاکی بازی می‌کند، دفاعی نیست و بی پروا بازی می‌کند.

تارتار بیان کرد: بعد از بازی هفته گذشته، از آقای رضائیان مدیرعامل باشگاه تشکر کردم، مدیر کارش را می‌کند، اما همه مسئولان استان باید توجه کنند که استان بوشهر در لیگ برتر همین یک تیم را دارد.

انتهای پیام/ک

تارتار: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.