برگزاری دهمین جلسه کمیته فنی و سومین کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان هرسین

دهمین جلسه کمیته فنی و سومین کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان هرسین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه کمیته فنی و کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بر پرداخت تسهیلات و رفع مشکل پرونده‌های موجود در بانک‌ها تاکید کرد.

وی همچنین از اعضای کمیته فنی خواست بر حسن اجرای طرح‌هایی که تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند نظارت مستمری داشته باشند و در صورت عدم اجرای طرح و عمل به تعهدات برخورد قانونی صورت گیرد.

شاه آبادی افزود : در این جلسه تعداد ۱۰ طرح کشاورزی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و یک طرح صنعتی با اعتبار ۴ میلیارد تومان به تصویب رسید. این طرح‌ها شامل گاوداری، پروار بندی گوساله، زنبور داری و تولید گرانول با استفاده از ضایعات پلاستیکی می‌باشد.

وی افزود : تا تاریخ دوازدهم آبانماه سالجاری ۵۷۶ پرونده جهت انعقاد قرارداد به کارتابل بانک‌های عامل ارسال شده است و تا تاریخ مذکور به ۴۳۷ طرح با اشتغالزایی ۸۸۵ نفر ۱۴ میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار هرسین در پایان جلسه از بانک‌های عامل خواست نسبت به پرداخت تسهیلات پرونده‌هایی که مراحل قانونی أخذ وام را طی کرده اند و موفق به انعقاد قرارداد با آن بانک شده اند با قید فوریت اقدام نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

۵۷۶ پرونده جهت انعقاد قرارداد به کارتابل بانک‌ها ارسال شده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.