رفیق دوست در پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم عسگراولادی:

عسگر اولادی در ولایت‌پذیری و ولایتمداری نظیر نداشت

فرمانده سابق سپاه گفت: عسگراولادی انسانی بود که در فضایل اخلاقی الگو بود و در ولایت پذیری و ولایتمداری کمتر نظیر داشت.

عسگر اولادی در ولایت‌پذیری و ولایتمداری نظیر  نداشتبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رفیق دوست ریاست هیات امنای حزب موتلفه اسلامی شامگاه دوشنبه 14 آبان ماه در مراسم پنجمین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگراولادی  اظهار کرد: آقای عسگراولادی انسانی بود که در فضایل اخلاقی الگو بود و در ولایت پذیری و ولایتمداری کمتر  نظیر  داشت.

وی تاکید کرد: مرحوم حبیب الله عسگراولادی در عشق به مردم بی نظیر بود و اصلا به دنیا وابسته نبود.

رفیق دوست به خاطره ای از مرحوم عسگراولادی در سال 66 اشاره و تصریح کرد: در کمیته امداد در خدمت ایشان بودیم که روزی احمد آقا (فرزند امام راحل) تماس گرفتند و نامه ای برای مرحوم عسگراولادی داشتند که در دو سوم نامه امام (ره) آقای عسگراولادی را مدح کرده بودند.

ریاست هیات امنای مجموعه فرهنگی حزب موتلفه اسلامی گفت: چهار الی پنج سال قبل از وفات مرحوم عسگراولادی پیش ایشان رفتم و دکتر هاشمی نزد ایشان بود و تاکید داشت که شما روزی دو ساعت بیشتر نباید کار کنید.

وی اضافه کرد: یکبار ساعت 6 و نیم بعد از ظهر رفتم نزد مرحوم عسگراولادی و سخنان دکتر را به ایشان یادآوری کردم که ایشان در پاسخ گفت که سخنان شما طول حیات را دوست دارید من عرض حیات را. من آن روزی که در خدمت خلق خداوند نباشم را دوست ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار