رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

تحقق 70 درصدی مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رونق تولید در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 70 درصدی مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رونق تولید در سطح استان اردبیل محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیست و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: حدود 60 الی 70 درصد از مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رونق تولید در سطح استان اردبیل تاکنون محقق شده و تحقق مابقی، نیازمند همت مسوولین در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی با تاکید برحمایت از راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و حفظ وضعیت موجود اشتغال در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی استان را خواستار شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بدهی معوق برخی از واحد های تولیدی به بانک های عامل استان، تفاهم و توافق مدیران بانک های استان در ارتباط با باز پرداخت و تقسیط مجدد وام ها و تسهیلات دریافتی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که معوق شده اند تاکید نمودند.

عاملی حمایت قضایی مسوولین استانی از واحدهای تولیدی در راستای پیگیری مصوبات و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان که در حال فعالیت هستند تقدیر نمود.

وی از مدیران عامل بانک­های استان اردبیل از جمله بانک سپه، تجارت، صادرات و سایر بانک های دولتی و خصوصی که در زمینه رونق تولید و رفع موانع آن تلاش های مضاعفی را انجام داده و موجبات حفظ اشتغال موجود در استان و یا فعال نمودن برخی از واحدهای تولیدی نیمه فعال بودند قدردانی نمود.

انتهای پیام/ح

حمایت از راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.