همزمان با ۲۸ صفر؛

قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم (ص) در مسجد جامع سنندج

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم(ص) همزمان با روز سه شنبه ۱۵ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع سنندج خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبید رستمی  معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم (ص) گفت: قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم به مناسبت سالروز وفات نبی مکرم اسلام  و همزمان با ٢٨ صفر برگزار می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری دستگاه های فرهنگی استان در راستای آشنا ساختن بیش از پیش مردم با شخصیت پیامبرعظیم الشأن اسلام مانند همچون سنوات گذشته پیش بینی شده است.

رستمی عنوان کرد: قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم (ص) همزمان با ساعت ۱۰/۳۰صبح روز سه شنبه ۱۵ آبان با حضور روحانیان، بازاریان، فرهنگیان و آحاد مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: چهار نفر از قاریان و مداحان استان در این ویژه برنامه به قرائت این زیارتنامه خواهند پرداخت.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در ادامه این جلسه از توزیع سه هزار جلد کتابچه زیارتنامه پیامبر اعظم (ص) در سطح استان خبر داد و افزود: این کتابچه ها در بین مراکز فرهنگی، ادارات و سازمان ها، کانون های مساجد، موسسات قرآنی و مراکز فرهنگی استان توزیع شده است.

کامل گلباغی، تأسی از سیره علمی و عملی پیامبر اکرم(ص) و خاندان عصمت و طهارت (ع) را موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست و تأکید کرد: جوانان و نوجوانان ما باید با ابعاد مختلف شخصیت پیامبراکرم(ص) این اسوه حسنه و نمونه انسان کامل آشنا شوند.

انتهای پیام/م

زیارتنامه پیامبر اعظم (ص) در مسجد جامع سنندج قرائت می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.