امام جمعه سابق کلن آلمان:

شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد

امام جمعه سابق کلن آلمان و استاد حوزه و دانشگاه گفت : شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد و بار ها در قرآن بر استکبار ستیزی و برائت از ظالمان تاکید شده است.

شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، حجت الاسلام سید محمود وزیری امام جمعه سابق کلن آلمان و استاد حوزه و دانشگاه در مراسم ۱۳ آبان در مسجد  جامع بندرعباس گفت: شعار مرگ برآمریکا ریشه قرآنی دارد و بارها در قرآن بر استکبار ستیزی و برائت از ظالمان تاکید شده است.

وی افزود: پیام ۱۳ آبان امید ، انرژی، ایمان حفظ  روحیه استقامت و مقاومت  و توجه و برنامه ریزی مسئولان برای نوجوانان و جوانان است  .

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت:  این مشکلات در حال بر طرف شدن است و وضع اقتصادی بهتر خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمود وزیری به تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانشجویان دانشگاه تهران و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به عنوان  مهم ترین رویدادهای آبان برشمرد و افزود:  امام خمینی (ره)  از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و آن را از انقلاب اول مهم تر دانستند.

وی  با اشاره به کشتار ۴۱۱ دانش آموز بی گناه در یک روز با بمب فسفری  توسط رژیم سفاک سعودی  در یمن گفت: برخی از دولت های منطقه خود را به آمریکا فروخته اند و عربستان سعودی ۴۸۰ میلیارد دلار از منابع مردم  این کشور را دزدیده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: حزب الله لبنان با توکل به  نصرت و وعده الهی  در جنگ ۳۳ روزه در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستاد و هیمنه آن راشکست .

انتهای پیام/ز

امید، انرژی و ایمان پیام ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار