مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد؛

برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در استان یزد

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در آینده نزدیک در استان خبر داد و گفت : این همایش از ۳۰ آبان ماه در محل برگزاری همایش‌های استان برگزار می شود.

عباسعلی دانافرمدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در استان یزد گفت: این همایش از ۳۰ آبان ماه به مدت ۲ روز در محل برگزاری همایش‌های استان برگزار می شود.

دانافر با اشاره به اینکه این همایش باهدف هویت که شاه کلید سند تحول اسلامی است افزود: در ۶ قالب مقاله، فیلم کوتاه، قصه گویی، عکس، آوا‌ها و نوا‌های بومی و محلی و دکلمه خوانی برگزار می شود.

وی  هویت، رشد و تعالی همه جانبه دوران کودکی، عناصر هویت و فرایند هویت یابی در کودکان دوره پیش دبستانی در بستر فرهنگ اسلامی ایرانی، بررسی و آسیب شناسی وضعیت  کودکان ، نحوه بازنمایی آنها در الگو هویت اسلامی ایرانی را از  محور‌های  این همایش عنوان کرد.

دانافر گفت: مربیان، معلمان و اساتید کلیه دوره‌های تحصیلی دانشجویان، پژوهشگران صاحب نظران و کارشناسان شرکت کنندگان در این هماش ملی هستند.

اولین همایش ملّی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی با هدف ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی ایرانی در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.