اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی کانون پرورش با سمن‌های فرهنگی

مدیرکل کانون استان کرمانشاه در دیدار اعضای انجمن «کیان خانواده» با او، از اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی با سمن‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان استقبال کرد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اعضای مردم‌نهاد «کیان خانواده سالم» در کرمانشاه، ضمن دیدار با مدیرکل کانون استان، به تشریح فعالیت‌های این انجمن و بررسی چگونگی مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

مهناز فتاحی مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه، با ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی انجمن «کیان خانواده سالم»، از مشارکت انجمن‌های مردم نهاد (سمن) در اجرای برنامه‌های فرهنگی و در راستای اهداف کانون پرورش فکری استقبال و اعلام آمادگی کرد.

فرزاد بیگی مسوول انجمن «کیان خانواده سالم» در این دیدار، با قدردانی از حمایت مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، به تبیین فعالیت‌های این انجمن پرداخت.

«بیگی»، هدف از تاسیس این انجمن را؛ ایجاد نشاط و شادی در جامعه و همچنین، ارتقای مهارت‌های خانواده سالم و نشاط اجتماع عنوان کرد.

در پایان این دیدار، مقرر شد؛ اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و انجمن مردم‌نهاد «کیان خانواده سالم» در بحث ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، همکاری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

تشریح فعالیت‌های انجمن کیان خانواده و بررسی چگونگی مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.