پیاده روی جاماندگان اربعین استان مرکزی

پیاده‌روی مردمی با عنوان جاماندگان اربعین در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 پیاده روی جاماندگان اربعین استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: به منظور ایجاد همدلی با رهپویان سیدالشهدا(ع) در روز اربعین پیاده‌روی مردمی با عنوان "جاماندگان اربعین" با حضور مردم در میدان وحدت استان مرکزی برگزار می‌شود.

 دلاوری افزود: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مردم مومن و مسلمان از نقاط مختلف دنیا در راهپیمایی اربعین حسینی در شهر مقدس کربلای معلی حضور می‌یابند تا تصویری از وحدت و همدلی جهان اسلام را برای جهانیان به نمایش بگذارند و تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی بیان کرد:  برگزاری زیارت اربعین، برگزاری عزاداری، سخنرانی، اقامه نماز ظهر و عصر در امامزاده‌های سطح استان مرکزی در کنار برگزاری ایستگاه صلواتی و خدمات رسانی به مردم از جمله فعالیت‌هایی است که در مسیر این پیاده‌روی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی اضافه کرد: در اراک نیز از ابتدای صبح اربعین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور مشتاقان و دلسوختگان اهل بیت(ع) از اراک و میدان فراهان و میدان امام حسین(ع) به سوی بقعه متبرکه امامزاده محمدعابد(ع) مشهد میقان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پیاده روی مردمی روز اربعین استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.