نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی اراک

استاندار مرکزی از پروژه های عمرانی کلانشهر اراک بازدید کرد.

نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استاندار مرکزی از تقاطع های غیرهم سطح شهر اراک بازدید و از نزدیک در جریان ساخت این پروژه ها قرار گرفت.

آقازاده دیروز در بازدید از تقاطع غیر هم سطح میدان ورزش این پروژه را یکی از منحصر به فردترین پروژه های سطح استان دانست و گفت: با وجود معارضان متعدد خوشبختانه این پروژه تاکنون 90 درصد پبشرفت فیزیکی داشته و به زودی شاهد افتتاح بخش های مختلف آن خواهیم بود.

وی در حاشیه بازدید از تقاطع غیر هم سطح میدان شریعتی با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه ها 300 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: امیدواریم با افتتاح این پروژه ها معضلات ترافیکی و همچنین آلودگی شهر اراک را کاهش دهیم.

استاندار مرکزی از پارک بانوان شهر اراک هم دیدن کرد و افزود: این پارک از استانداردهای خوبی برخوردار است و مکان خوبی برای ورزش و تفریح هم برای بانوان و هم برای فرزندان آنان خواهد بود و تا 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آقا زاده در پایان خانه فرهنگ واقع در پارک شهر را افتتاح و این مکان را یک کانون فعال فرهنگی و در خدمت هنرمندان و صاحب نظران عرصه فرهنگی دانست.

انتهای پیام/ج

بازدید استاندار از پروژه های عمرانی کلانشهر اراک

برچسب ها: اراک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.