ارزیابی دستگاه‌های خدمت رسان آذربایجان غربی در امور سرمایه گذاری

کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در زمینه تسهیل امور سرمایه گذاری در استان، ارزیابی و رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه جذب سرمایه گذاری که در ارومیه برگزار شد،گفت؛ از این پس با هدف بهبود امور و آگاهی بخشی به مردم، کلیه فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط با امور سرمایه گذاری توسط دبیرخانه مرکز جذب سرمایه گذاری آذربایجان غربی ارزیابی و رسانه‌ای خواهد شد.

حسینی افزود؛ با این کار به راحتی میتوان عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان در امور سرمایه گذاری را در معرض آگاهی افکار عمومی قرار داد و زمینه افزایش انگیزه‌های خدمت رسانی را دوچندان کرد.

وی تصریح کرد: نمی‌توان از یک طرف شعار توسعه و اشتغال سر داد و از طرف دیگر ارائه خدمات به سرمایه گذاران و کارآفرینان را با تاخیر‌های غیر قابل قبول مواجه کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه استان در گرو عزم عمومی و همت همه آحاد جامعه به ویژه مدیران دستگاه‌های خدمت رسان و بدنه کارشناسی آنهاست و در این زمینه باید تمام موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران برچیده شود.

در این جلسه آخرین وضعیت چندین طرح سرمایه گذاری و موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها بررسی و دستورات لازم برای برطرف کردن موانع در مدت زمان تعیین شده صادر شد.

 

انتهای پیام/ی

 

جذب سرمایه گذار در آذربایجان غربی

برچسب ها: استانداری ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.