مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی:

شبکه دولت با هدف تسهیل، شتاب و امن سازی تبادل اطلاعات است

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی بزرگترین شبکه دولت را در سطح کشور دارد.

شبکه دولت با هدف تسهیل، شتاب و امن سازی تبادل اطلاعات استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حمیدرضا روحبخش مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: این استان با اتصال بیش از چهار هزار ساختمانی دولتی و هفت سرویس فعال، بزرگترین شبکه دولت را در سطح کشور دارد.

 وی افزود: 'شبکه دولت' مجموعه ای امن با پهنای باند مناسب و برخوردار از زیرساختهای ارتباطی، سخت افزاری و نرم افزاری استاندارد است.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: این شبکه شامل 'سامانه مکاتبات الکترونیک، سامانه ارتباط مردم و دولت موسوم به 'سامد' است.

روحبخش افزود: سامانه نظارت الکترونیک دیوان محاسبات موسوم به 'سنا'، سامانه نظارت آنی مالی و خزانه داری کشور موسوم به 'سناما' بخش دیگری از سامانه های این شبکه را تشکیل می دهند.

 وی تصریح کرد: سامانه اطلاعات بدهیها و مطالبات موسوم به 'سماد'، سامانه جامع اطلاعات دهیاریها، سامانه جامع مالی دهیاریها، سامانه جامع شهرداریها و سامانه احراز اصالت هویت بر خط'  از دیگر بخش های شبکه دولت در استان است.

روحبخش گفت: شبکه دولت با هدف تسهیل، شتاب و امن سازی تبادل اطلاعات بین ذی نفعان و ارائه خدمات الکترونیکی به آنها در لایه های عمومی و اختصاصی با رعایت الزامات امنیتی متناسب با سطوح دسترسی ایجاد شده است.

انتهای پیام//م.م

بزرگترین شبکه دولت در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار