توزیع گوشت قرمز و مرغ در ۱۲ مرکز ثابت و سیار کرمانشاه

مدیرعامل گروه اقتصادی الغدیر کرمانشاه، از توزیع گوشت قرمز و مرغ در ۱۲ مرکز ثابت و سیار با هدف تنظیم بازار در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا احمدی مدیرعامل گروه اقتصادی الغدیر کرمانشاه گفت : این گروه اقتصادی دام‌ها را در کشور‌های همسایه کشتار و به صورت مستقیم در شهر کرمانشاه توزیع می‌کند.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم بدون دنبه را ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گوشت منجمد را نیز پنج هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد.

وی اظهار داشت: گوشت مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان اموال تملیکی تهیه و به بازار عرضه می‌شود.

وی به کشتار ۴۱۱ راس دام در کشتارگاه صنعتی بیستون در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این دام‌ها از طریق سازمان اموال تملیکی در اختیار ما قرار گرفت و با هدف تنظیم بازار آن را در مراکز عرضه در اختیار مردم قرار دادیم.

وی با بیان اینکه گروه اقتصادی الغدیر فعالیت خود را در کرمانشاه از ۲ سال قبل شروع کرده است، گفت: ما برای رفاه حال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، هزینه گوشت را در پنج قسط از آنان اخذ می‌کنیم.

وی تصریح کرد : هفته‌ای یک هزار و ۶۰۰ لاشه گوسفند با هدف کشتار و تنظیم بازار وارد کرمانشاه می‌شود.

مدیرعامل گروه اقتصادی الغدیر کرمانشاه در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ تن برنج با تعرفه مصوب، ۷۰۰ تن تخم مرغ و بیش از ۱۰۰ تن شکر در کرمانشاه توزیع کرده است.

احمدی همچنین از توزیع ۲۰ تن گوشت گرم گوساله در هفته و در ۲ نوبت خبر داد و افزود: ماه گذشته ۲۰۰ تن گوشت منجمد نیز برای کمک به تنظیم بازار استان خریداری و دپو شده است.

 

 

انتهای پیام/د

توزیع گوشت با هدف تنظیم بازار در کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.