جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان صحنه برگزار شد

جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان صحنه به ریاست فرماندار شهرستان صحنه حوزه بازآفرینی استان ودیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرزادی پور فرماندار صحنه در ستاد بازآفرینی شهری گفت : دستگاه‌های ذی ربط موظفند تا روز شنبه برنامه‌های خود را جهت بازآفرینی بافت‌های فرسوده وهمچنین اقدامات انجام شده در سال ۹۷ به فرمانداری اعلام کنند .

وی گفت : مناطق شاه عباسی، پاچمن و جوادآباد در دستور کار قرار گرفته اند و در اولویت بازآفرینی شهری می‌باشند .

فرزادی پور افزود : شهرداری موظف است ٦٠٪؜ تخفیف جهت صدور پروانه ساخت بافت‌های فرسوده اعمال کند و تخفیف نظام ۲۰درصد در طراحی را اجرا کند .

وی افزود :  بانک مسکن برای افرادی که نسبت به بازسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده اقدام می‌کنند تسهیلاتی را پرداخت می‌نماید وام ۳۰ میلیون تومانی بدون سپرده با سود ۱۸ درصد و اقساط ده ساله و به ازای سپرده در بانک هر شش ماه یک برابر با نرخ ۸درصد برای بافت فرسوده و حداکثر ۴۰ میلیون تومان.

فرزادی پور ادامه داد : کمک هزینه اسکان موقت برای افرادی که بازسازی در محلات فرسوده با در دست داشتن پروانه ساخت از سوی شهرداری انجام میدهند ده میلیون تومان وام با سود چهار درصد توسط بانک توسعه و تعاون می‌باشد ونحوه بازپرداخت آن بصورت ٢ ساله که اصل و سود بعد از دوسال پرداخت گردد .

فرزادی پور سهم اعتبارات شهرستان را پنجاه میلیارد هفتصدوهفتادویک میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارائی ویکصدوبیست میلیارد ریال اعتبار ازمحل توازون به اجرای پروژ‌های عمرانی شهری، بخش کشاورزی، خدماتی؛ گردشگری وخدمات عمومی درسال ۹۷ اختصاص یافت؛ که می‌بایست تا پایان سال جاری دستگاه‌های زیر ربط نسبت به اجرایی پروژ‌های مربوطه اقدام نمایند .

فرماندار در ادامه خطاب به مدیران و رؤسای ادارات شهرستان گفت: مسئولین در اجرای پروژه‌های خود جدیت را سر لوحه کار‌های خود قرار داده وبا تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقوع اعتبارات، اولویت کاری خود را در اتمام پروژه‌های نیمه تمام قرارداده و سپس با اولویت بندی و نیاز سنجی، پروژه‌هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه هستند درشهرستان عملیاتی کنند .

 

 

انتهای پیام/د

سهم اعتبارات شهرستان صحنه پنجاه میلیارد هفتصدوهفتادویک میلیون ریال است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.