اخذ روادید بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر / افزایش مراکز صدور ویزا در کشور/ استقرار باجه‌های ارائه ارز به زائران در کشورعراق

رئیس ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور گفت: تا امروز بالغ بر ۱ میلیون هفتصد و پنجاه هزار نفر در سامانه سما ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر روادید را اخذ کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور ظهر امروز در حاشیه برگزاری  نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی شلمچه   گفت: تا امروز بالغ بر ۱ میلیون هفتصد و پنجاه هزار نفر در سامانه سما ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر روادید  را اخذ کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز تعداد زواری  که از مرزها عبور کردند به بیش از یک میلیون نفر رسیده و این غیر از زائرانی است که از کشورهای دیگر وارد کشور شده اند و به قصد شرکت در راهپیمایی اربعین از کشور خارج شدند،  ولی آمار ورود و خروج زائران رقمی بیش از این است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور با اشاره به وجود ۱۶ نقطه صدور ویزا در سال گذشته، افزود: بر اساس برنامه ریزی های شکل گرفته،  امسال در ۲۵ نقطه کشور مرکز صدور ویزا داریم و دفاتری که مربوط به صدور ویزا هستند هیچ مشکلی در این خصوص ندارند .

ذوالفقاری گفت: در برخی از شرکت‌ها معطلی وجود دارد که اعلام شد از هرکدام از شرکت‌ها که مدارکی از زائران در اختیار دارند، فوراً نسبت به صدور ویزای مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

استقرار باجه های ارائه ارز در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.