سجادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان استاد جوسازی و از آب گل آلود ماهی گرفتن هستند/جریان اصلاحات در ضرر و زیان دولت روحانی شریک هستند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بیشتر پست‌های کلیدی دولت در اختیار اصلاح طلبان است و آنان در ضرر و زیان دولت سهیم هستند.


اکثر پست های کلیدی دولت در اختیار اصلاح طلبان قرار دارد/اصلاح طلبان در ضرر و زیان دولت شریک هستندکمال سجادی، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پروژه عبور از روحانی اصلاح طلبان برای دو انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری با انداختن یک نخود در آش انتخابات به نفع آقای روحانی خود را شریک رئیس جمهور کردند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بیشتر پست‌های کلیدی دولت در اختیار اصلاح طلبان است و آنان در ضرر و زیان دولت سهیم هستند.

وی با طرح این پرسش که چه کسی می‌خواهد پاسخگوی وضعیت فعلی باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور یک نفر است، اما وزرای فعلی کابینه، استانداران و مدیران کلیدی سازمان‌ها اکثرا اصلاح طلب هستند بنابراین اصلاح‌طلبان در مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی دولت شریک هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: مردم نمی‌پذیرند که افرادی پست‌های کلیدی را در اختیار داشته باشند، بعد هم با بروز مشکلات در کشور شعار «کی بود کی بود، من نبودم» سر دهند و یا بگویند ما مسئولیتی نداریم و  نباید مورد سوال واقع شویم،

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان مصالح دیگری را مانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را مد نظر داشته و بخواهند خود را از مشکلات، ناکارآمدی‌ها معضلات اقتصادی و ارزی دولت مبرا کنند.

سجادی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور در زمینه آموزش پرورش، اقتصاد، اشتغال، سیاست‌های پولی و ارزی  به مدیران دولتی ارتباط دارد، که باید آنان پاسخگوی ناکارآمدی‌ها باشند.

وی ادامه داد: قابل قبول نیست که جریان اصلاح‌طلب مزایای یک سمت را داشته باشند، بعد بگویند مشکلات و ناکارآمدی به ما ربطی ندارد و رئیس جمهور مقصر است

سجادی با بیان اینکه معتقدم این یک سیاست ماکیاولیستی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که اصلاح‌طلبان در دولت حضور دارند، باید به پرسش‌های مردم و مجلس مبنی بر اینکه چرا این نارسایی‌ها وجود دارد، پاسخ دهند، اما اینکه اصلاح طلبان پست‌ها را اخذ کرده و سپس خود را از همه مشکلات مبرا می‌دانند، جوانمردانه نیست.

فعال سیاسی با بیان اینکه هدف اصلاح طلبان عبور از روحانی است، خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند خود را خوب و دولت را بد نشان دهند در صورتی که عناصر اصلی دولت اصلاح‌طلبان هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما آگاه هستند و اگر مسئولی یک قدم مثبت بردارد، حتما آن را تشویق می‌کنند، اما نارسایی‌ها را هم درک می‌کنند، این مردم سیاسی‌ترین مردم جهان هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: مردم ایران حافظه خوبی داشته و مسائل سیاسی را برسی می‌کنند، اصلاح طلبان استاد جوسازی و از آب گل آلود ماهی گرفتن هستند و در شگرد‌های تبلیغاتی خود از روانشناسی استفاده می‌کنند، در آینده قطعا شعار‌هایی برای جذب آرا مطرح می‌کنند.

سجادی درباره علت انتقادات شدید اصلاح طلبان به نوبخت و واعظی گفت: منافع اصلاح طلبان و اعتدالیون تا مقطعی مشترک بوده است، اکنون مسیرشان متفاوت شده، اعتدالیون در اهداف خود را دنبال می‌کنند، اما اصلاح طلبان منافع و چشم انداز دیگری را ترسیم کرده اند و ذهنیت جامعه را به سمت اهداف خود مهندسی می‌کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به دیدار رئیس جمهور با اصولگرایان تصریح: درباره اصل دیدار من و آقای باهنر هیچ اطلاعی نداریم و هیچ کس از ما دعوت به عمل نیاورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۴۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
بفکر مردم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
پس مواظب باشید
آخرین اخبار