رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی؛

ایستگاه‌‌های ورزش همگانی در بوستان‌ها و پارک های کشور ساماندهی می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از ساماندهی ایستگاههای ورزش همگانی در بوستان ها و پارک های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش همگانی استان اظهار کرد: در سند تحول، تعالی و آینده‌نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی که به تأیید شورای عالی وزارت ورزش نیز رسیده، چشم‌انداز توسعه فدراسیون حرکت به سمت ایرانی آباد، فعال و بانشاط با مشارکت حداکثری مردم در عرصه ورزش‌‌های همگانی تبیین شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری وزارت ورزش تا پیش از سال 1404 گرایش 50 درصدی مردم به ورزش همگانی است، توضیح داد: طبق آخرین ارزیابی‌های انجام شده 21 درصد مردم ورزشکارند و درنظر داریم با تدوین برنامه‌های منظم این آمار را زودتر از موعد مقرر به بیش از 50 درصد جمعیت کشور ارتقا دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: برای نمود عینی پیدا کردن ورزش همگانی در جامعه نیازمند آن خواهیم بود تا بدون محدودیت زمانی و مکانی به نیازهای حرکتی اقشار مختلف مردم پاسخ مثبت داده شود و این وظیفه فعالان حوزه ورزش را سنگین‌تر از گذشته خواهد کرد.

مجدآرا با بیان اینکه ورزش همگانی، نیازمند مدیریت همگانی است، گفت: با توجه به پیش رو بودن فصل سرد سال، به تمامی استان‌ها اعلام شده تا قسمتی از برنامه روزانه سالن‌های ورزشی خود را به صورت رایگان در اختیار ورزش همگانی قرار دهند.

وی بیان کرد: با اجرایی شدن طرح ساماندهی ایستگاه‌های ورزش همگانی در بوستان‌ها و پارک‌های کشور گام بلندی برای فراگیرکردن ورزش در تمامی ابعاد برداشته خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی یادآور شد: کسب موفقیت‌های بیشتر در ورزش‌ قهرمانی، توجه ویژه به بعد همگانی ورزش را می‌طلبد و در تمامی شرایط می‌توان ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی را بین این دو حوزه متصور شد.

انتهای پیام/ح

21 درصد مردم کشور ورزشکار هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.