كسب مقام اول سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه در پرداخت تسهیلات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری و تسهیلات زلزله مقام اول را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به ابلاغ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و همچنین اعتبارات خاص مناطق زلزله زده استان، خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تشکیل جلسات و کمیته‌های فنی و همکاری بانک‌های عامل و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست بیشترین جذب را در بخش تسهیلات روستایی و عشایری و اعتبارات مناطق زلزله زده به خود اختصاص دهد.

وی گفت : اعتبار اشتغال روستایی و عشایری ابلاغ شده به استان ۱۷۶ میلیارد تومان بوده که سهم بخش کشاورزی ۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که این سازمان توانست با ۲۲۷ طرح و مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان از اعتبارات فوق را جذب کند و برای ۸۸۴ نفر اشتغال ایجاد کند.

شهبازی اطلاع رسانی گسترده تشکیل کمیته‌های فنی، پیگیری مستمر طرح‌ها در بانک‌های عامل، پیگیری جلسات رفع مشکلات طرح‌ها و هدایت مجریان به بانک‌ها و مرتفع نمودن موانع در جذب تسهیلات را عامل اصلی جذب بیشتر تسهیلات دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود : در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و توسعه تعاون به ترتیب بیشترین پرداختی‌ها را از این محل داشتند .

شهبازی تصریح کرد: عمده فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی را پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زیر بخش‌های دام وطیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، باغبانی و شیلات برشمرد.

شهبازی سپس به پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده پرداخت و گفت: با توجه به مشکلات زیاد متقاضیان مبنی بر عدم تامین ضمانت‌ها و همچنین کثرت پرونده‌های موجود در بانک‌های عامل و همچنین فعالیت خود بانکها، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه باز هم پیشرو بوده و در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی در مناطق زلزله زده توانسته تاکنون ۲۰۹۷۷ طرح به مبلغ بیش از ۳۶۶ میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان را به بانک‌های عامل معرفی و در سامانه کارا ثبت کند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا تاکنون تعداد ۶۸۹۰ طرح با مبلغ بیش از ۸۳ میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان جذب شده که برای ۶۹۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار اشتغال روستایی و عشایری ابلاغ شده به استان ۱۷۶ میلیارد تومان بوده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.