کلیسایی با تزئینات اسکلت انسان در یکی از بزرگترین شهرهای اروپا +عکس

تزئیانت عجیب و چندش‌آور کلیسایی در چهاردهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا را در این خبر مشاهده کنید.

کلیسایی با تزئینات اسکلت انسان در چهاردهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دین مبین اسلام بر  دفن شرعی و اصولی جسد انسان پس از فوت او تأکید بسیاری شده و مسلمانان پیکر فرد متوفی را بعد از مرگ با آداب و اصول خاص تشییع کرده و به خاک می‌سپارند.

در دیگر ادیان الهی نیز آئین و مراسم خاصی برای تدفین فوت‌شدگان هر منطقه وجود دارد و در این رابطه نکاتی جالب درباره رسم‌ و رسوم تشییع مردگان در میان مسیحیان در ادامه این خبر بازگو می‌شود.

مسیحیان اولیه مثل یهودیان و رومی‌ها، جسد عزیزان فوت شده خود را در دخمه‌های زیرزمینی دفن می‌کردند. در این دخمه‌ها یک کلیسای کوچک برای اجرای مراسم تدفین به چشم می‌خورد و بر اساس مستندات تاریخی موجود، مسیحیان شکنجه شده در این قبرهای تاریک زیرزمینی پنهان می‌شدند و حتی در آنجا زندگی می‌کردند.

در حال حاضر تدفین فوت‌شدگان در مسیحیت همچون تدفین مردگان مسلمان انجام می‌شود و افرادی که به هر دلیلی فوت کنند، درون قطعه‌ای قبر دفن می‌شوند و نمادی صلیبی به عنوان نماد دین مسیحیت نیز بر بالای سنگ مزار آن‌ها نصب می‌شود.

در ادامه تصویری از نمای بیرونی یک کلیسا  در شهر پراگ «پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور جمهوری چک» در کشور  جمهوری چک را می‎بینید که با استخوان‌های اسکلت انسان‌هایی که پیش از احداث این کلیسا فوت کرده و در آن محل دفن شده و سپس کشف شده‌اند، تزئین شده است.

پراگ چهاردهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا به شمار می‌رود و جمعیتی در حدود 2 میلیون نفر در آن سکونت دارند و بیشترین جمعیت آن را مسیحیان تشکیل می‌دهند.

کلیسایی با تزئینات اسکلت انسان در چهاردهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا+ عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: مسیحیت ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.