تولید پویانمایی «ماه تی تی» در مرکز فارس

پویانمایی «ماه تی تی»؛ روایت‌گر آداب و رسوم شیرازی‌ها در واحد پویانمایی صدا و سیمای مرکز فارس تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر رئوف معاون سیمای مرکز صدا و سیمای فارس و گفت: پویانمایی ماه تی تی با تکیه بر فرهنگ و آداب و رسوم شیرازی در ۱۳ قسمت یازده دقیقه‌ای در واحد پویانمایی مرکز فارس تولید شده و روایتگر زندگی سه نسل در کنار یکدیگر است.

وی افزود: صمیمیت بین اعضای خانواده و استحکام آن در فرهنگ شیرازی، تکریم پدربزرگ و مادربزرگ و فرهنگ‌سازی مطالعه و نقش آن در دانایی افراد از جمله ویژگی‌های برجسته این پویانمایی است.

رئوف ادامه داد: در این پویانمایی تمیز بودن و نظافت کوچه و محیط زندگی و خانه و کاشتن گیاه و سبزی و ادب در برابر میهمان در فرهنگ شیرازی جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیر واحد پویانمایی مرکز فارس هم گفت: لهجه و آوا‌های موسیقی شیرازی از دیگر نکات مثبت این پویانمایی است، موسیقی و دوبله این پویانمایی با هنر هنرمندان شیرازی و یک کار کاملاً بومی است.

کاوه سیستانی در این اثر به بازی‌های شیرازی پرداخته است و هنر فراموش شده عروسک‌های جی جی وی جی، احیا و بازار وکیل شیراز به شایستگی معرفی می‌شود.

وی افزود: این اثر تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پیمان دهقانی، نویسندگی روح الله افتخار، آهنگسازی و تنظیم موسیقی مهدی زارع تولید شده است و گروه دابان به سرپرستی کریم کاویانی گویندگی، ابوالفضل بوستانی مدیر دوبلاژ و امیر حکمت‌خواه ضبط دوبلاژ را به عهده دارند.
انتهای پیام/ر

تولید انیمیشن «ماه تی تی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار