تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی وفاضلاب در مازندران با پرداخت به موقع آب بها

پرداخت به موقع آب بها، منجر به تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی وفاضلاب در شهر‌ها و ارایه خدمات مناسب به شهروندان مازندرانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی لطفی معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با بیان اینکه تبصره‌ها و تکالیف قانونی براساس مصوبات مجلس و شورای اقتصاد تعیین می‌شود، افزود: دریافت این تعرفه‌ها از مشترکان قانونی است و سازمان‌های نظارتی بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.

وی افزود: این تعرفه‌ها در اجرای عملیات اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه‌های آب و طرح‌های فاضلاب هزینه می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با اشاره به اینکه تبصره۲ شامل ۱۰درصد حق انشعاب آب و آب بهاء در شهر‌هایی که طرح‌های فاضلاب در حال مطالعه واجراست گفت: تبصره ۳ نیز براساس قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب شهری با هدف افزایش مشارکت مالی مردم و سایر بخش‌ها و ایجاد تسهیلات برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب به اجرا درمی آید.

لطفی با اشاره به اینکه در راستای سهولت پرداخت قبض آب، شیوه‌های متعددی برای پرداخت قبض آب در نظر گرفته شد، گفت: در همین راستا سامانه پرداخت تلفنی ۱۵۲۲، اپلیکیشن موبایلی ساده پرداخت و خدمات ۲۲ گانه الکترونیکی مشترکان در پورتال شرکت طراحی و راه اندازی شد.

وی افزود: مشترکان می‌توانند کارکرد کنتور خود را با درج شماره کنتور شماره اشتراک ۸ رقمی به سامانه ۳۰۰۰۴۶۱۵ پیامک کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران افزود: پرداخت به موقع آب بها منجر به تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی وفاضلاب در شهر‌ها و ارایه خدمات مناسب شهروندان می‌شود.

گفتنی است مشترکان می‌توانند اپلیکیشن موبایل ساده پرداخت را از طریق پورتال شرکت آب وفاضلاب شهری استان به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا کافه بازار دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

تبصره‌ها در قبض آب، به نام تکالیف قانون بودجه تغییر یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.