رحمانی فضلی:

واقعیت اقتصادی کشور باید به مردم گفته شود

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشورگفت: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتماً با موفقیت روبه رو خواهیم شد.

واقعیت اقتصادی کشور باید به مردم گفته شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه سومین جلسه این ستاد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین جلسه اصلی در حالی برگزار شد که خوشبختانه حضور همه دوستان با انگیزه و علاقه بود و تکالیف جلسات قبل که شامل آئین نامه ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها در این جلسه بررسی شد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه ۴ کارگروه شامل کارگروه حقوقی و قضایی در جلسه امشب اضافه شده است، گفت: مسئولین کارگروه‌ها هم مشخص شدند و قرار شد که کارگروه‌ها هفته‌ی یکبار حداقل تشکیل شود، ضمن اینکه این کارگروه‌ها در حوزه شناسایی جریان‌های خبری، اطلاع رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم می‌باشد را پاسخ می‌دهند، به این دلیل که مردم نیازمند اطلاعات و اخباری در حوزه اقتصادی بوده و دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول پاسخگویی این نیاز‌ها و مطالبات شدند.

رحمانی فضلی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتماً به این نیاز‌ها و مطالبات پاسخ دهند، ضمن اینکه مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢۵ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه خود داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل بتوانندبا مردم در تماس باشند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رسانه‌ای خودمان را در حوزه ایجابی به‌گونه‌ای هدایت کنیم که زمینه ابهام‌زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌ها در مدت سه هفته ساختار‌ها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است که امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهاد‌ها و راهکار‌ها نگاه‌ها و نظرات نو از سوی رسانه‌ها مطرح شود.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و اقتصادی کشور، افزود: امید ما در این کار آن است که به کمک رسانه‌های داخلی اعم از سایت‌ها، روزنامه‌ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال‌های پیام‌رسان‌ها و به خصوص صداوسیما در کنار دستگاه‌هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند، مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.

رحمانی فضلی در پایان یادآورشد:ما معتقد هستیم که اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آن‌ها را بطلبیم، حتماً با موفقیت روبه رو خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۲۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
همین نیست از مسئولین که واقیعیت به مردم بگویند در مورد اقتصاده کشور.

همه اش دو پهلو حرف میزنند با مردم.
آخرین اخبار