بازی های پاراآسیایی جاکارتا؛

دستیار: تیم ما بهتر از ژاپن بود/ملی پوشان برای کاپیتانشان بازی کردند

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران گفت: ژاپن تیم خوبی است اما شاگردانم سرتر از ژاپن بودند.

به گزارش   خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا دستیار پس از قهرمانی شاگردانش در بازی های پارآسیایی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل ژاپن داشتیم همانطور که پیش بینی می کردیم با ژاپن در فینال رقابت کردیم و من شاگردانم را ازلحاظ ذهنی برای این دیدار آماده کرده بودم.

وی افزود: ژاپن تیم خیلی خوبی است همانطور که به ملی پوشان گفته بودیم و شرایط ذهنی شان را آماده کرده بودیم این تیم با دو اختلاف از مسابقات جام جهانی بازماند و نتوانست جزو هشت تیم برتر باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ادامه داد: ژاپن تیم باکلاس و خوبی است و برای بازی های پارالمپیک توکیو آماده می شود اما شاگردانم بهتر از ژاپن بودند و توانستند نتیجه را به نفع خودشان تمام کنند.

وی درباره کوارتر اول که تیم ایران از ژاپن عقب ماند، گفت: اول بازی خیلی طوفانی بود و عقب افتادیم اما ملی پوشان به تدریج اختلاف را جبران کردند و توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و به دور از حساسیت های لازم برنده مسابقه بوده و مدال طلای مسابقات را کسب کنیم.

وی درباره خداحافظی کاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران اظهار داشت: بچه های ما اراده داشتند و امروز برای کاپیتانشان بازی کردند عادل طرفی روز آخر مسابقه اش بود و از بسکتبال ملی خداحافظی می کرد خیلی زحمت کشید و مدال طلای این مسابقات مبارکش باشد.

 
بیشتر بخوانید: 
 انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر درباره بازی های پاراآسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار