واگذاری پروژه های شهری به بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : آماده ایم تا با همکاری شهرداری ها ، بسیاری از پروژه های شهری را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : یکی از ارکان اصلی ایجاد توسعه در استان کرمانشاه ، شوراها و پارلمان های محلی هستند.

وی با بیان اینکه شورای استان باید نماد تمام شوراهای تمام شهرها و روستاهای استان باشد، گفت : تصدی گری و دخالت دولت در امور باید کم شود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه علاقه مندیم تا بسیاری از امور را به شهرداری ها واگذار کنیم، گفت : می توانیم بسیاری از خدمات را در 30 شهرداری موجود در استان ارائه دهیم.

حاتمی افزود : این آمادگی‌ را داریم که سرمایه گذارانی که قصد حضور در پروژه های شهری را دارند، ساماندهی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار‌ کرمانشاه گفت : شوراها نماد جمهوریت در کشور هستند که باید از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کرد.

محمدابراهیم الهی تبار با بیان اینکه با آسیب های اجتماعی بسیاری رو به رو هستیم، گفت : اگر انتظار داشته باشیم که دولت دست به اقدام‌ بزند راه به جایی نخواهیم برد.

وی تاکید کرد : برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی باید تمام اقشار جامعه به پای کار بیایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : نمایندگان شوراها نباید در مسائل عمرانی وارد شوند بلکه باید کار نظارت و تصمیم گیری را انجام‌ دهند.

مهرداد سالاری ، با بیان اینکه باید پروژه های دولتی را به بخش‌ خصوصی واگذار کنیم، افزود: حتی کتابخانه های عمومی را نیز می‌توانیم با تغییر کاربری قسمتی از آن به بخش خصوصی واگذار کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

شوراها و پارلمان های محلی یکی از ارکان اصلی ایجاد توسعه در استان کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.