ویزایی که مسئولان عراقی برای نوجوان ایرانی فرستادند +فیلم

مسئولین عراق پس از دیدن ویدئویی از احساسات پر شور نوجوان سوسنگردی برای زیارت امام حسین(ع)، یک ویزا با اقامت یک ماهه در کربلا برای این نوجوان فرستادند.

ویزای یک ماهه ی اقامت در کربلا برای نوجوان عاشق امام حسین علیم السلامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راهپیمایی میلیونی اربعین که هرساله با خیل عظیمی از عشاق ابا‌عبدلله‌(ع) از سراسر دنیا همراه است و میلیون ها نفر اعم از پیر و جوان, زن و مرد, مسلمان و غیر مسلمان  را گردهم می آورد وحدت و عظمت مسلمانان را به رخ جهانیان می کشد و مردم سراسر جهان را با پیام عاشورای امام حسین علیه السلام آشنا می کند.

چند روزی است که ویدئویی کوتاه درباره یک نوجوان 11 ساله به نام امیرحسین از شهر خفاجیه سوسنگرد در استان خوزستان در فضای مجازی دست به دست می شود که در این ویدئو  امیرحسین نوجوان پر شور سوسنگردی در حال خدمت به زائران امام حسین علیه السلام است.

او می گوید چند سال است که در این راه به زائران خدمت می‌کند و آرزوی رفتن به کربلا را دارد و حتی اگر یک روز از عمرش باقی مانده باشد خودش را به آب و آتش می زند تا بتواند  به زیارت امام حسین علیه السلام برود.

در انتهای کلیپ این نوجوان شاعر سوسنگردی شعری را که در  وصف زیارت امام حسین علیهم السلام به زبان عربی سروده با شور و احساس فراوانی میخواند. مسئولین عراق پس از دیدن این ویدئو ویزایی با اقامت یک ماهه در کربلا برای این نوجوان سوسنگردی فرستادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
آفرین به مسئولین عراقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
باید از مسئولین عراقی بابت این لطفشون تشکر کرد
Germany
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
خیلی خوشحال شدم براش.خوش به حالش که اینقدر دلش پاک بود و اوام حسین طلبیدش.،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
واقعا ویدیوی تاثیر گذاری بود.زیارت حضرت اباعبداا... گوارای وجودت باشه ، انشاا... هموطن هاتو از دعای خالصانه ات فراموش نکنی،
Iran (Islamic Republic of)
پناهجوی امام حسین
۰۱:۱۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
التماس دعا برای همه اسیران خاک ،همه مشتاقان و خودم
Iran (Islamic Republic of)
محتشم
۲۲:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
عشق حسین ع..جاذبه مغناطیس حسینی...چی بگم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
خوش بحالش کاش امام حسین (ع) هم منو می طلبید تا منم هم برم زیارتش السلام علیک یا ابا عبدالله