راه اندازی نخستین خط پروازی بومی در مازندران

نخستین خط پروازی بومی مازندران در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیاری قائم مقام مدیر عامل فرودگاه‌های کشور در آیین راه اندازی خط پروازی بومی در مازندران با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های توسعه‌ای مازندران و توسعه گردشگری و تورگردانی در بعد هوایی گفت: با راه اندازی خط پروازی وارش زمینه برای ورود و خروج مسافران فراهم می‌شود.

وی نصب دستگاه‌های تخصصی با وجود تحریم‌ها و راه اندازی  ۷ هزار مترمربع سالن انتظار را بخش دیگری از برنامه افتتاحیه فرودگاه برشمرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های فراوان حمل و نقل هوایی در تحریم‌ها افزود:با ایجاد خط بومی ایرلاین  در فرودگاه ،مازندران به جمع استان‌های پیشرو پیوست.

قائم مقام مدیر عامل فرودگاه‌های کشور راه اندازی سیستم روشنایی در کنار دستگاه آیرولس را از مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه دشت ناز اعلام کرد و گفت: با آزادسازی بخشی از اراضی در حاشیه فرودگاه امکان روشنایی باند فرود نیز می‌تواند تحقق یابد.

سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه خط پروازی بومی در استان با همکاری شرکت هواپیمایی وارش در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری راه اندازی شد گفت: وجود خط پروازی بومی می‌تواند در توسعه مناسبات گردشگری نقش ایفا کند و به زودی فاز دوم خط پروازی ویژه صادرات افتتاح می‌شود.

وی افزود: از این پس استقبال و بدرقه زائران حج و عتبات عالیات در سالن ترمینال انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: فردوگاه دشت ناز ساری در هفته ۸۰ پرواز و در سال بیش از شش هزار و ۵۰۰ پرواز در فرودگاه‌های استان انجام می‌شود.

وطنخواه شمار مسافران جابجا شده در فرودگاه‌های استان را ۵۷۰ هزار نفر در سال بیان کرد.

انتهای پیام /ر

جابه جایی مسافران با راه اندازی خط پروازی بومی در مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار