افتتاح مرکز ارتقای شایستگی‌های دانشجویان در دانشگاه رازی

مرکز ارتقای شایستگی‌های دانشجویان با هدف توانمندسازی و مهارت‌آموزی آنها در دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاور محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه رازی و فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی مهارتی دانشجویانی که در مجموعه دانشگاه مشغول تحصیل هستند انجام گرفت که بر اساس آن راه‌اندازی این مرکز ساماندهی و پردازش شد.

وی رباتیک، کارآفرینی و کشاورزی را سه محور اصلی هماری دو طرف عنوان کرد و افزود: دانشگاه رازی اساتید توانمند و قابلیت بالایی در زمینه دانش تئوریک دارد و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه ارتقای مهارت‌های دانشجویان می‌توان گام‌های خوبی برداشت.

محمدی افزود : در گام اول 70 نفر از دانشجویان در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و بخشی از این آموزش‌ها در این مرکز و بخش دیگر در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای به آنها ارائه می‌شود.

وی افزود : خروجی افزایش مهارت‌ها در کنار توانمندی‌های تئوریک دانشگاه نیروهای‌ آماده به کار و توانمندی خواهد بود که به بازار کار وارد می‌شوند.

وی در مورد حمایت از دانشجویانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند نیز گفت: در زمینه اشتغال‌زایی برای ورود به بازار کار فضای کسب و کار را برای آموزش‌دیدگان تسهیل خواهیم کرد.

اعلمی آل‌آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : مرکز ارتقای مهارت آموزی دانشجویان با همت و مشارکت اداره‌کل فنی و حرفه ای افتتاح کردیم.

وی گفت : با این مرکز طبیعتا از ظرفیت فنی و حرفه‌ای و دانشگاه استفاده خواهیم کرد تا به شرایطی برسیم که ضعف در زمینه مهارتی دانشجویان برطرف شود.

رییس دانشگاه رازی اظهار امیدواری کرد که راه‌اندازی این مرکز شروعی برای فعالیت در زمینه‌های دیگر باشد .

 

 

انتهای پیام/د

افتتاح مرکزی با هدف توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانشجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.