شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداران با برگزاری جلسات فصلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:: برگزاری جلسات فصلی با شهرداران استان علاوه بر بررسی مسایل و مشکلات شهرداری‌ها، در شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداران استان موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از بررسی اعتبارات عمرانی شهرداری‌ها به عنوان یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین گردهمایی یاد کرد.
وی گفت: در این تعامل دوستانه میزان هزینه و درآمد شهرداران بررسی می‌شود و در زمینه پروژه‌های شهری در کلانشهر کرمانشاه و نیز وضعیت مبلمان و فضای شهری در شهر‌های کوچک بحث و تبادل نظر خواهد شد تا تصمیمات مناسبی گرفته شود.
سالاری در خصوص تامین اعتبار تجهیزات ارگان‌های وابسته به شهرداری همچون آتش نشانی، گفت: باید برای گسترش خدمات شهری همانند افزایش دستگاه‌های حمل و نقل عمومی و نیز به روز کردن اطلاعات آتش نشانان و تجهیز امکانات آنان با هم افزایی دوسویه گام‌های موثری برداشته شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری یکی دیگر از مهم‌ترین خواسته‌های شهرداران است، گفت: در این راستا نیز خبر‌های خوبی در راه است که تا پایان سال بنا به صلاحدید مدیریت شهری و براساس ضوابط تعریف شده، این مشکل رفع می‌شود.
سالاری یادآور شد: چندی پیش افرادی از سوی نهاد ریاست جمهوری به استان سفر کردند که در این بازدید تامین و تهیه قیر برای مناطق زلزله زده مطرح و مقرر شد تا پس از موافقت ریاست جمهوری رقمی که مورد نیاز استان است، تامین شود.
 
 
انتهای پیام/د

تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهرداران

 
برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.