اختصاص500 میلیارد تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی به خراسان رضوی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: کل تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی شش هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است که ۵۰۰ میلیارد آن به خراسان رضوی اختصاص داده شده است.

۵۰۰ میلیارد تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی در خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ شکوه میرشاهی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: این اقدام با پرداخت دو هزار و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح ملی اشتغال پایدار روستایی صورت گرفته است.

وی افزود: از شش هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال ۳۰ درصد آن به طرح‌های ملی در استان‌های مختلف اختصاص دارد و سهم هر استان از این مبلغ چهار هزار و ۲۷۶ میلیارد ریال است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: سهم خراسان رضوی از کل تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی ۵.۹ درصد برای ایجاد دو هزار و ۸۵۰ شغل است. از این حیث خراسان رضوی پس از استان سیستان و بلوچستان رتبه دوم را در کشور دارد.

میرشاهی گفت: امسال تاکنون از محل طرح اشتغال پایدار روستایی ۳۲ هزار و ۲۹۶ طرح اقتصادی روستایی ثبت و از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۰۹ طرح توسط دستگاه‌های اجرایی تایید و به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خراسان رضوی و بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی در مورد طرح اشتغال فراگیر در خراسان رضوی هم افزود: در این چارچوب از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶ به میزان ۱۸ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون به ۱۵۱ طرح اقتصادی ۶۱۰ میلیارد ریال پرداخت و برای هزار و ۱۸۲ نفر شغل ایجاد شده است.

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امدادامام خمینی و بهزیستی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال نیز دو نوبت پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان بهزیستی اختصاص یافت.
 
میر شاهی افزود:از این میزان ۹۹۰ میلیارد ریال سهم کمیته امداد استان و ۴۸۰ میلیارد ریال سهم بهزیستی خراسان رضوی در دست پرداخت است.

انتهای پیام // ف. ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.