با حکم دادستانی؛

تخریب سازه های غیرمجاز کشاورزی در دزفول

معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول از تخریب 8 هکتار ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان با حکم دادستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرمی، معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول با بیان اینکه طبق قانون، زمین های زراعی و باغی بدون اخذ مجوز اجازه هیچگونه تغییر کاربری ندارند، گفت: درصورت مشاهده هرگونه سازه غیرمجاز، طبق قانون تخریب خواهد شد.

وی به قطعه بندی و دیوارکشی غیرقانونی و بدون مجوز 8 هکتار زمین زراعی و باغی حوالی روستای قلعه نو از توابع بخش مرکزی دزفول اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری های انجام شده و حکم دادستانی این سازه ها تخریب شده و به حالت اولیه بازگشتند.

کرمی هرگونه احداث ساختمان و تغییر کاربری در زمین های کشاورزی را غیرقانونی عنوان کرد و به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی توصیه نمود چنانچه قصد هرگونه تغییر کاربری دارند به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

معاون فنی جهادکشاورزی دزفول، هرگونه پی کنی، دیوارکشی و فنس کشی مشمول تغییر کاربری و غیرقانونی دانست و اذعان داشت: چند پرونده دیگر تغییر کاربری زمین های کشاورزی در جریان است که در آینده با دستور دادستانی و همکاری نیروی انتظامی تخریب می شوند.

انتهای پیام/گ

ممنوعیت تغییر کاربری بدون مجوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ای بابا .کل دزفول شده باغ و باغچه با دیوارهای فلزی که علاوه بر تخریب اراضی کشاورزی ،متاسفانه ظاهر باغ ها رو خراب کرده و تا چشم کار میکنه کنار خیابان ها دیوراها فلزی هست نه باغی معلومه نه چشم انداز زیبایی