عزت الله ضرغامی:

منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره FATF هستیم

رئیس سابق رسانه ملی در توئیتر خود نوشت: اجمالا بازی رفت FATF به نفع مجلس تمام شد، منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره FATF هستیم.

منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره FATF هستیم+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم صبح امروز در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. عزت الله ضرغامی در صفحه توئیتر خود پستی درباره تصویب کلیت FATF منتشر کرد.

متن توئیت ضرغامی به شرح زیر است:

اجمالاً بازی رفت FATF به نفع مجلس تمام شد. منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان خواهیم بود. امیدواریم به ضربات پنالتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نرسد. راستش حالشو نداریم!

عمراً ترامپ و هیئت حاکمه‌ی آمریکا بتونن تاکتیک تیم ما را متوجه شوند. چون خود ما هم اجمالاً دنبال توپ می‌گردیم!


بیشتر بخوانید: مجلس شورای اسلامی با الحاق ایران به CFT موافقت کرد+ متن لایحه


 

منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره FATF هستیم+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۹:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
دوستان 4گروه از نظر این 35 کشور تروریست نامیده شدن مثل القاعده داعش النصره و طالبان ولی چون 25 کشور از این 35 کشور متحد آمریکا هستن در آینده سپاه پاسداران و زیر مجموعه هایش در کشورهای عربی مثل انصاراله یمن و حزب اله لبنان را به عنوان تروریست ثبت میکنن و باید سران آنها تحویل و خلع سلاح موشکی بشن این یعنی نابودی قطب مقاومت بعد از خلع سلاح و تحویل سران آنان دیگه همه چی برای آمریکا و کشورهای غربی و متحدانشان و کسانیکه ایران و مقاومت مانع غارتگری و سلطه آنان شده اند آماده میشود تا ایران و مقاومت را نابود کنن اون وقت ما دیگه هیچی برای دفاع نخواهیم داشت و نابود خواهیم شد
Germany
جواد
۱۲:۴۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
درسته که باید با تامین مالی تروریسم مقابله بشود اما
این تروریستی که توی این قرارداد مذکور است شامل حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می شود.
این FATF تروریستهای واقعی شامل عربستان که یه نمونش همین قتل روزنامه نگارشون رو که اخیرا اتفاق افتاده و رژیم به تمام معنا تروریست صهیونیصتی و مادر تروریستها دولت آمریکای جنایتکار و جهان خوار رو شامل نمی شود. حتی سازمان منافقین خلق هم دیگه از نظر اونها جزء تروریستها محسوب نمی شوند.

جای تاسفه که نمایندگان مجلس ایران اسلامی مون چنین چیزی رو تصویب میکنن.
Germany
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
امیدوارم هر چه مصلحته بشه
آخرین اخبار